Olvasók:

2011. június 30., csütörtök

Kedves Andrea, nemrég óta követem a blogodat, és nagyon örülök, hogy van olyan vállalkozó szellemű ember, aki nem magának tartja meg azt, aminek más emberek is örülnek.
De most nem értem ezt a legújabb bejegyzésedet, talán valaki valami rosszat szólt, amiért mintákat fordítasz és teszel fel az oldaladra?
Szerintem aki hozzájut egy mintaleíráshoz, bármilyen módon, annak magánügye, hogy mit kezd vele. Ha én például vásárolnék egy mintát pénzért, és utána közzétenném valahol, senkinek se lenne joga beleszólni, hogy miért csináltam, nem?
Egyébként olyant is olvastam már több helyen, hogy a tervezők engedélyét kérik levélben, például a Barka fonal tulajdonosa, és miután lelevelezte, közzéteszi a mintát.

Igazából azért írok, mert találtam egy nagyon szép darabot, amit ha van kedved, időd, és tetszik, szívesen vennék, ha lefordítanál.

http://www.lionbrand.com/patterns/90447AD.html?r=1

A blogomon is megtalálod a képét: http://napjaikbol.blogspot.com


Várom válaszodat, a fentiek miatt meg nehogy elkeseredj! szerintem sokan örülnek az oldaladnak! én biztosan!

Gyöngyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése